Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Den 13 - Pure Cardio + Cardio ABS

Mojí milí, jestli nechcete mít jen " Peklo na talíři ", ale i " Peklo v obýváku ", zacvičte si přesně tuto lekci! A to myslím doslova P E K L O.

Jako, když jsem tady šílela z Pure Cardio lekce, tak jsem vůbec ale vůbec netušila, že existuje ještě větší magor, který spojí 2 náročný lekce a udělá z nich 1?! Je to normální?....no, je. Už to mám za sebou, tak machruju, ale myslela jsem, že fakt nedocvičím....Očima jsem posunovala minutovou ručičku, aby se stal zázrak a během dvou minut se posunula o 15 :-) No, to není moc vtipný, já vím...zpátky k tomu cvičení, podle mě to není cvičení, ale šikana, ale dobře..

Takže Pure už znáte..lekce začíná opět zahříváním, pak je protažení a pak 20 min kardia vkuse bez pauzy. Samozřejmě, když cítíte, že už je amen a máte odcvičeno aspoň 5 minut :-) tak si pauzu dejte, ale pozor! Pod pojmem pauza se nemyslí, skočím si na balkon na cigárko, ale 2 hlty vody a už jedete zase dál. Z mý zkušenosti, jak si jednou dáte pauzu, pak už si ji tělo bude chtít dávat furt. Takže vydržet prostě nejdýl co to jde a pauzu fakt jen minimálně, protože ty svaly máte rozpumpovaný stejně jako srdce a když uděláte dlouhou pauzu úplně bez pohybu, tak to tělu rozhodně nesvědčí....no a nakonec opět protažení.

Protože nemám a ani netuším jestli to vůbec je, lekce takto spojená, tak docvičím lekci Pure a pustím další lekci Cardio ABS, takže je to na dvou videích tak pro ty, co začínají, tak ať vás to nemate, že nikde nemáte video Pure cardio + Cardio Abs.

Ta druhá lekce už podle názvu je zaměřená na ABS. Chlapi asi tuší, že nebudeme tady probírat ABS u auta a holky nebudu ještě mást autem to je z bláta do louže, prostě Abs je označení pro  cvičení zaměřené na bříško. No a to byl odvaz...asi ten pekáč buchet spíš bude od mámy než místo mýho břícha....to je opravdu běh na dlouhou trať a ty cviky fakt nechutný, ale...Ale u břišáků je známý, že oni si pamatujou...takže když budete cvičit poctivě a pravidelně tak to půjde líp a líp, takže budu věřit v lepší zítřky a nemusí být zase úplně plnej pekáč buchet ne holky? co? stačí aspoň obrys toho pekáčku....

A víte co? Zítra volníčko tralala...Jak cvičební tak pracovní. Takže mě zítra čeká den s Miou, to je vlastně 16ti hodinový kardio :-) a to ještě neví, že jde zítra ke kadeřníkovi...noooo, to bude tyjátr, už se těším, nudit se určitě nebudu a hlavně zítra nás čeká Kachní pekáček, o čem asi bude tentokrát?!

Krásný zbytek dne a zítra ahooooj :-)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petra Korčiánová | neděle 24.5.2015 12:57 | karma článku: 7,59 | přečteno: 233x
  • Další články autora

Petra Korčiánová

Den 40 - Max Interval Circuit

Tý jo, tak dnes čtvrtý kulatiny :-) No tak super Tuhle lekci jsem měla poprvé v sobotu a byla to moje první zkušenost s lekcemi MAX. Vydržela jsem asi 45 min. Tentokrát jsem lekci odcvičila celou! Takže teď už budu muset vždycky..

26.6.2015 v 11:39 | Karma: 5,84 | Přečteno: 195x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 39 - Max Recovery

Celkem jsem se na tuto lekci těšila, že se konečně pořádně protáhnu...Že já se nechám vždycky nachytat..U Shauna si neodpočinete u žádné lekce Dneska bylo naše oblíbené cardio bez kardia :-) Tentokrát ale MAX. Lekce trvá 47 minut.

25.6.2015 v 19:50 | Karma: 4,17 | Přečteno: 170x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 38 - MAX CARDIO CONDITIONING

Tak, jestli jste měli doposud pocit, že toho skákání tam není tolik (pro mě teda spíš nadbytek), tak dneska to všechno doženete! Protože já jsem po dnešní lekci vyskákaná jak gumovej panáček...

24.6.2015 v 19:00 | Karma: 4,61 | Přečteno: 104x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 37 - Max Interval Plyo

Hrozně jsem si přála, aby ta noc nikdy neskončila..Ne, že by byla tak úchvatná nebo romantická :-) ale protože jsem věděla, že ráno bude následovat to strašný cvičení...Začínám být z toho trochu rozhozená..

23.6.2015 v 20:15 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 36 - Fit test + Max Interval Circuit

Takže vážení, začaly lekce MAX a jestli jsem si doteď myslela, že je to pakárna, tak co následovalo dneska, tak to snad ani nejde popsat.. Ne vážně, já si nedělám srandu. To byla první lekce, kterou jsem nedala komplet

22.6.2015 v 10:35 | Karma: 5,93 | Přečteno: 213x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 381x
provozní sushi restaurace Made in Japan v Praze.
V restauraci se zaměřením na japonskou kuchyni pracuji již od roku 2002. Za tu dobu jsem nasbírala mnoho zkušeností a zajímavostí této kuchyně. V roce 2014 jsme získali ocenění Nejlepší sushi bar v Praze a ve stejném roce i v anketě Grand Mattoni Restaurant získal náš sushi mistr 1. místo v kategorii Nejlepší kuchař.
Ráda jsem v kontaktu s lidmi a velice mě tato práce baví. Za důležité považuji osobní a kvalitní přístup k hostům. Díky tomu se mnoho našich stálých hostů stalo i našimi přáteli.
V roce 2012 se mi narodila dcerka Mia.
 

Seznam rubrik