Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Den 5 - Pure Cardio

No, tak už ten název, že?! Pjúúr...se zabiju :-) Ale dobrá zpráva je, že lýtka už pomalu povolujou a zítra už snad budu chodit jak normální člověk :-)    

Špatná zpráva ovšem je, že jsem si včera koupila malý boty..ale to už je o něčem jiným :-)

Dnešní cvičení bylo teda opravdu jen o kardiu, takže vše, co nesnáším...poskakovaní...podřepy..kliky s výskoky..prostě to hnusný, co si umíte představit :-) Na začátku zahřátí, jako vždy. Je to série cviků, která se jede 3 kola a každý kolo se zrychluje, tzn.že cviky děláte rychleji...Cha cha, u mě to probíhá spíš tak, že třetí kolo popadám dech a občas se ohnu a vyskočím :-) Ale to, co pak následovalo...20 minut kardia cvičení VKUSE, jo, fakt, žádný pauzičky na vodičku, žádný vydýchávání...nic, jedete jak magor VKUSE. Občas jsem ztratila pojem kde je zem a která noha je pravá a jestli mě někdo viděl přes okno, tak si musel myslet, že mám epileptický záchvat nebo nacvičuju opičí tanec....je ale fakt, že Shaun dokáže nabudit, že jedete úplně do mrtva, prostě máte pocit, že jestli ještě uděláte tento cvik 2x, tak umřete. A o to tady jde! Neumírat, ale posunovat svoje hranice, v tomto případě kondičky. Jako vůbec je tohle cvičení hodně o kondičce. Ale ten pocit po cvičení, slaaast!

Tak zase zítra .-) 

p.s.

našel se další blázen jako já, jupííí. Držím palce a těším se na reporty ze cvičení :-)

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petra Korčiánová | sobota 16.5.2015 10:44 | karma článku: 4,86 | přečteno: 250x
  • Další články autora

Petra Korčiánová

Den 40 - Max Interval Circuit

Tý jo, tak dnes čtvrtý kulatiny :-) No tak super Tuhle lekci jsem měla poprvé v sobotu a byla to moje první zkušenost s lekcemi MAX. Vydržela jsem asi 45 min. Tentokrát jsem lekci odcvičila celou! Takže teď už budu muset vždycky..

26.6.2015 v 11:39 | Karma: 5,84 | Přečteno: 195x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 39 - Max Recovery

Celkem jsem se na tuto lekci těšila, že se konečně pořádně protáhnu...Že já se nechám vždycky nachytat..U Shauna si neodpočinete u žádné lekce Dneska bylo naše oblíbené cardio bez kardia :-) Tentokrát ale MAX. Lekce trvá 47 minut.

25.6.2015 v 19:50 | Karma: 4,17 | Přečteno: 170x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 38 - MAX CARDIO CONDITIONING

Tak, jestli jste měli doposud pocit, že toho skákání tam není tolik (pro mě teda spíš nadbytek), tak dneska to všechno doženete! Protože já jsem po dnešní lekci vyskákaná jak gumovej panáček...

24.6.2015 v 19:00 | Karma: 4,61 | Přečteno: 104x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 37 - Max Interval Plyo

Hrozně jsem si přála, aby ta noc nikdy neskončila..Ne, že by byla tak úchvatná nebo romantická :-) ale protože jsem věděla, že ráno bude následovat to strašný cvičení...Začínám být z toho trochu rozhozená..

23.6.2015 v 20:15 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Ostatní

Petra Korčiánová

Den 36 - Fit test + Max Interval Circuit

Takže vážení, začaly lekce MAX a jestli jsem si doteď myslela, že je to pakárna, tak co následovalo dneska, tak to snad ani nejde popsat.. Ne vážně, já si nedělám srandu. To byla první lekce, kterou jsem nedala komplet

22.6.2015 v 10:35 | Karma: 5,93 | Přečteno: 213x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

Pražským Klementinem lze brouzdat i mimo otevírací dobu. Virtuálně a z domova

11. května 2024  10:36

Tam, kde končí prohlídková trasa, teď začíná virtuální prohlídka. Díky moderním metodám mohou lidé...

Léky na cukrovku či ředění krve od praktika? Ministerstvo chce změnit podmínky

11. května 2024  10:29

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) chce zmírnit pravidla pro předepisování léků praktickými lékaři....

Polární záře, potíže s komunikací. Zemi zasáhla obří geomagnetická bouře

11. května 2024  10:15

Zemi zasáhla v pátek geomagnetická bouře nejvyššího stupně, uvedl americký Národní úřad pro oceán a...

Příští stanice Auschwitz, řvali na ni v metru. Fanoušky Sparty teď šetří policie

11. května 2024

Premium Šestasedmdesátiletá Eva Turnerová přišla za války o většinu příbuzných v koncentračních táborech....

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 381x
provozní sushi restaurace Made in Japan v Praze.
V restauraci se zaměřením na japonskou kuchyni pracuji již od roku 2002. Za tu dobu jsem nasbírala mnoho zkušeností a zajímavostí této kuchyně. V roce 2014 jsme získali ocenění Nejlepší sushi bar v Praze a ve stejném roce i v anketě Grand Mattoni Restaurant získal náš sushi mistr 1. místo v kategorii Nejlepší kuchař.
Ráda jsem v kontaktu s lidmi a velice mě tato práce baví. Za důležité považuji osobní a kvalitní přístup k hostům. Díky tomu se mnoho našich stálých hostů stalo i našimi přáteli.
V roce 2012 se mi narodila dcerka Mia.
 

Seznam rubrik