Den 12 - Cardio Power & Resistance

23. 05. 2015 14:32:05
Nechápu to, ale tato lekce mi jde nejlíp! Přijde mi, že dýl vydržím a přitom je to celkem nářez a pak zase, když je lekce o malinko klidnější tak mi to jde hůř.

Asi je to všechno v hlavě...těžší lekce tak se na to víc psychicky připravíte..lehčí lekce tak se psychicky nepřipravíte vůbec :-)) No, ale tak to by k dnešnímu rozumování stačilo, že :-)

Tak už podle názvu Resistance - odolnost.....Lekce, co čtou už dobře znají z vyprávění teda J, pro ostatní 3 kolečka sestavy cviků, každá sestava se o něco zrychluje, takže u posledního kola jedete jak fretka...já jak invalidní fretka, ale zjišťuju, že už se to malinko lepší a jsem rychlejší. Hlavně už si v tom kalupu dokážu vzpomenout kde je pravá a levá noha :-) Pak je protažení, ne není to oddych i u toho se zpotíte, ale pěkně ty zahřátý svalíky protáhnete než přijde to příšerný kardio cvičení. U této lekce jsou dvě sestavy cviků, opět 3 série a opět při každé sérii zrychlení a na konci série ještě za odměnu, že jste byli tak rychlý cvik navíc! Pro mě je to spíš za trest, ale budiž, když do mrtva tak do mrtva :-) fakt, že poslední cvik poslední série, posledního kola olizuju koberec, protože už prostě fakt nemůůůžuuu už samozřejmě nikoho nezajímá, možná tak Miu, která kolem pobíhá a povzbuzuje mě k dalšímu výskoku a nechápe, proč mi to tak trvá!!! Asi ji zavřu v pokojíčku, kazí mi tady morálku :-) Všechno tak pálí no a o dechu ani nemluvě....no tak to je úplná tragédie. Některý cvik bych udělala i vícekrát, ale já to prostě neudýchám! Potřebuju jógu...A kdy asi tak??? V příštím životě se prostě musím naučit správně dýchat, v tomto to už prostě nestihnu...No a abych to zase nezakecala, tak lekce končí strečinkem, protažením, aby nám ty napumpovaný svaly (vy je někde vidíte??) nezakrněly a neměli jsme v noci křeče ap. Jen si vzpomeňte, jak dopadl Fantozzi v Maléry pana účetního...

1.45 minuta. :-))

No a to je pro dnešek vše, moji milí. Za to zítra!!! Ani nevím, jestli vám to mám říct...ale čeká mě Pure Cardio, to je ten hnus vkuse 20 minut + ABS Cardio dalších 20 min. takže celkem asi 50 min cvičení!!! Z toho asi dneska neusnu, za to vy už se škodolibě těšíte, co tady budu zítra psát, že :-))) jestli tedy budu moc psát...protože jak může někdo po Pure Cardio ještě dál cvičit????? Tak zítra poprvé...tato příšernost. Těšte se, protože já se moc netěším...

Autor: Petra Korčiánová | sobota 23.5.2015 14:32 | karma článku: 4.28 | přečteno: 157x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 26.27 | Přečteno: 463 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 48 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 298 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 519 | Diskuse
Počet článků 48 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 338

provozní sushi restaurace Made in Japan v Praze.
V restauraci se zaměřením na japonskou kuchyni pracuji již od roku 2002. Za tu dobu jsem nasbírala mnoho zkušeností a zajímavostí této kuchyně. V roce 2014 jsme získali ocenění Nejlepší sushi bar v Praze a ve stejném roce i v anketě Grand Mattoni Restaurant získal náš sushi mistr 1. místo v kategorii Nejlepší kuchař.
Ráda jsem v kontaktu s lidmi a velice mě tato práce baví. Za důležité považuji osobní a kvalitní přístup k hostům. Díky tomu se mnoho našich stálých hostů stalo i našimi přáteli.
V roce 2012 se mi narodila dcerka Mia.
 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...